obeskrivlig tacksamhet!

 
Julafton igår var den bästa på länge!
Är så himla glad och tacksam över att få vara inkluderad i den goaste
familjen! Man får känna så mycket värme och kärlek!

Blir bara lite ledsen, när jag tänker tillbaka hur man haft det under sin egen
uppväxt, vad man har missat och hur man önskar att det skulle ha varit.
Men det är ju egentligen ingenting som man ska gräva ner sig i, och det gör
jag inte heller, för man kan inte ändra någonting i efterhand ändå.
Däremot så vet jag, att när jag själv får egna barn och en egen familj, så
kommer jag göra allt jag kan och förmår för att ge dom den allra bästa
uppväxt med massor av kärlek!!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0