Morgonstund...


Vad himla skönt det var att sova ut idag! Och sen bara ligga och dra sig en stund innan man ens bryr sig om att kliva upp. Väldigt trevligt må jag säga :)

Ska ta en snabb dusch och göra mig i ordning för att åka iväg och käka lunch med en finis. Sen tänkte jag åka till stallet medan det är ljust så jag får mina bilder på gurkan.
Har inte hört ett ljud ifrån "E" så har ingen aning om hur hon har tänkt efter det att min tid gått ut. Sist det var prat om det så sa hon att gurkan skulle flyttas :( Skittråkigt om det blir så, men jag har ingenting att säga till om. Jag hoppas bara att hon blir väl omhändertagen (föga troligt) eller blir såld snart, till nån som kommer älska henne som jag gör, trots att hon är som hon är, en riktigt kokosnöt ibland :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0