lusselellebulle!

 
Ja men jag glömde ju för bövelen!
 
Imorrn smäller det, då kommer hon!!
 
Morgondagen är FULLspäckad med häst!! Men jag klagar inte :)
Direkt när jag slutar jobbet imorgonbitti, dvs kl 7 sharp så ska jag hem
och tvätta lite så jag slipper gå naken nu när vintern verkligen har kommit
men stora omfamnande tag.
Sen måste jag hasta mig ut till stallet för 11.30 kommer vet. Ylva och ska
vaccinera lite pollar, så dom ska jag ha hunnit tagit in tills hon kommer.
Sen har jag 3 boxar att fixa och massa mat att göra iordning.
Har jag tur hinner jag svänga förbi hemma och slänga i mig lite ätbart
innan jag styr vidare mot tjärnsjö. Har lovat att jag ska mocka och göra klart
till hästarna där tills residensägarna själva kommer hem,
för sen efter kl 17 då kommer bäste Annika med blå räsern och transporten
för att lasta in min fina favvo rödtott och styra ekipaget till svedje :) Wiiiiie !! ♥♥♥♥♥
 
Förstå, jag kommer förmodligen inte ha mycket tid över till annat än häst resterande
av den här månaden, men det är såååå värt det, jag får ha mina favvo tjejer på samma
ställe i boxarna bredvid varandra, om så bara för en tid men jag kommer njuta varenda dag! ♥
 
 
  
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0