killing me softly...

 
Min nacke håller på att ta död på mig! Ont ont ont!!
Har varit flitig idag på jobbet dock och fått massor med saker gjort.
Skurat väggar, och lister rena från slipdamm på JS i nya "butiken"
Vilken butik??  Det förtäljer jag inte än ;)
Har även, i samma lokal, dammsugit och torkat golven flera gånger.
 
Nu ikväll har jag farit fram och tillbaka till bondsjöhills och hämtat grejer
från förrådet där, *pjuh* säger jag bara!! Nu är jag heeelt slut!
Dom hade hämtat saker i helgen också men bara kastat in allt i förrådet
här på "the new place" så det fick inte plats en pinal till när jag kolla in där idag.
Meeeen, tänk att det ska till kvinnfolk för lite ordning och reda :p
Har stuvat om massor, och vips fick man plats med hur mycket mer som helst
och finns plats kvar än till resten som ska dit också :)
Känner mig nöjd iallafall, men som sagt nacken/axlarna skulle jag vilja byta bort,
nån som känner sig frivillig?!? ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0