here it comes again...

 
Ska tydligen blitt vitt oväder idag igen!
Jag vill väl egentligen inte klaga, för jag behöver inte skotta, jag har än så länge inte
haft problem att ta mig fram trots bilens kassa förutsättningar med framhjulsdrivet
och dubbfria (skit)däck. Den har klarat sina utmaningar väldigt bra måste jag säga :)  ♥
 
Men jag tycker synd om andra som måste skotta, ploga, kör fast etc etc.
Det kan ju lugna sig med snö i några veckor iallafall, så dom hinner med sig
och få undan den snön som redan kommit.
 
Skåne bruden Dahlia är inte heller sådär jätteroad av snön :p
Hon tyckte det var väldigt konstigt att man skulle plumsa runt i tung djup snö,
och gå under lågt hängande grenar var ännu värre.
Vi valde fel dag för uteritt helt enkelt. När vi lämnade stallet hade det precis
börja snöa lite smått, men vi kom inte långt förrån det börja komma mera och
blåsa kraftigt uppe på det. Så vi gav upp vår tur och vände hemåt,
bättre lycka nästa gång :)
 
Nu ska jag äta lite sen lunch, och sen tänkte jag åka ut till stallet en snabbis
igen och plocka in kusarna lite tidigare så dom slipper vara ute i skitvädret.
 
Sen blir det trevligheter ikväll med väldigt saknade människor ♥
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0