happy!

 
Jag är helt schluut!
 
Har varit på g heela dagen! Känns i både kropp och knopp!
 
Men nu står hon där hon ska, Dahlian ♥
Hon verkar inte alls berörd över att bäbis inte följde med den här gången,
varken i transporten eller när vi kom in i stallet.
Hon gick raka vägen in i boxen och började smaska på hötussen som jag hade
lagt in åt henne i förväg, kikade sig omkring lite och såg allmänt nöjd ut
.
Gurkan fick vila idag eftersom hon blev vaccinerad och imorgon kanske
dom får vila båda två också, men på söndag ska jag nog ta mig en tur med båda.
Får se om Dahlia känns mindre öm i fötterna nu när hon van sig lite med den hårda
marken, men jag ska ta å flörta lite med Anders och se när han kan fixa tassarna på
damen så hon får vinterk
 
provat så det blir spännande =)
 
Visst är hon tjusig fina tjejen 
 

Har jag haft med mig en annan favorit under dagen också, och lika glad var han som jag,
över sällskapet =)
 
Kingen fick till och med åka ovanligt lyxigt i bilen idag, eftersom bakluckan hade frusit, haha
Så han fick sitta på en handduk i baksätet, men han toknjöt ju han, haha söta Herman 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0