hängde löst idag...

 
haha, ja eller hängde på halsen!
Höll på att flyga i backen idag på ridningen i kramfors.
Vi hade julklappshoppning som en liten rolig avslutning på terminen,
å den rackarns hästen snubbla till eller tog ett extra steg, vette fasen
vad som hände, över hindret kom vi, men efter det låg jag som sagt  
på halsen på pollen, tur hon har en lång sådan haha
 
Ja jag höll mig kvar iallafall, fan va pinsamt annnars, uscha :/
 
Det var sista gången idag, har sagt ifrån mig platsen, så jag ska
inte fortsätta nästa termin. Dels för att jag inte är nöjd längre och dels
för att jag har ju för sjutton bäste tränarna i stallet, eller ja en i stallet och
en som kommer dit med jämna mellanrum.
Så då  känns det  mycket bättre att lägga pengarna på träningar för dom istället
och satsa lite mer nu när jag kanske kan komma lite högre/längre med Dahlia =)
Skulle vara grymt kul, om mina taskiga nerver klarar det, att kanske ta sig ut på
nån liten tävling i vår/sommar, klubbtävling, pay and jump eller nå liknande skulle ju
duga fin fint till att börja med iallafall, haha =)
 
 
 
Ja den som lever får se ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0