Go bananazzzz Zzz Zzz...

Är mycket hästsnack nu känner jag, men det är lite så det är just nu, väldigt mycket häst!

Har varit i stallet i princip hela dagen, bortsett från ca 2 h som jag var hemma å käkade lite lunch och plockade ihop lite saker till julpyntsfikat :)
Åkte ut imorse strax före 9 nån gång, men det var ju katastrofalt med snö!
Tur att min bil skulle på upptining i garage så jag fick låna mig en framkomlig räser istället :p
Annars hade jag definitivt suttit fast i en snödriva.

Jaja, kom hem från stallet vid 22 :/
Vet inte vart tiden tagit vägen riktigt, men har hunnit med en hel del, dock har hästarna fått vila en dag till eftersom jag hade glömt bort å kolla ridhustiderna och såklart var idag en sån dag när brukshundsklubben var där ikväll, typiskt!

Men imorrn ska det ridas!! Eller iallafall motioneras. Tänkte ta med Dahlia till ridhuset på förmiddagen och släppa henne så hon får springa av sig lite och Gurkan får sig ett pass på eftermiddag innan jag drar vidare till Kramfors, där vi tydligen skulle ha julklappshoppning,
kul med lite trams ibland också :)
Måste hinna kirra nån jäkla klapp också bara.

Men NU ska jag skalla kudden, Godnattizzzzzzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0