gäsp!

 
lite sömnlöshet såhär i början på veckan är väl fel inte helt fel, eller?!?
 
Är svintrött egentligen men har som svårt att komma till ro ändå.
Har kanske lite för mycket i huvudet nu igen, för kroppen är då helt slutkörd!
Började i lördags med flyttande på jobbet, som vi assistenter egentligen inte ska behöva
bry oss om, eller flytta en pinal, det ingår helt enkelt inte i våra arbetsuppgifter.
Men jag kunde ju såklart inte direkt bara stå och titta på, kändes väkdigt dumt,
dock försökte jag unvika att bära massa tunga saker.
Sen blev jag så illa tvungen att slita som ett djur ändå till slut, men det är en tragisk,
tråkig historia om varför, så vi behöver inte ens gå in på den,
Lås oss bara kort och gott säga att vissa människor har trögare och mindre
hjärnceller än andra helt enkelt och därmed kanske saknar endel folkvett och förnuft!!
 
Tur att vi har världens bästa omtänksamma chefer som hjälper, stöttar och säger ifrån!
Vi ska tydligen bli kompenserade för att vi har hjälpt till och slitit med allt.
 
Iallafall, så har jag börjat fixa i stallet med diverse och där kommer nästa faktor in
till varför min kropp har börjat gnälla lite extra nu.
 
Skurat box och släpat äckligt tunga och otympliga gummimattor fram och tillbaka över
nästan hela stallet. Var i där i nästan 10 timmar igår, helt sjukt vad tiden springer iväg
när man går in i någonting, man tappar liksom bort klockan en stund, för det var likadant idag.
Fortsatte skura och tvätta... nu ska allt bara torka, och sen in med spån, sen är det klart!
 
Och då kommer hon...........♥ Dahlia ♥
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0