Dan före dopparedan...

 
Julafton imorgon, och här sitter jag på jobbet och längtar till kl 7 imorrn bitti
så jag får dra hem! Eller ja hem och hem, jag ska åka och hämta upp Hanna
och sen speeda vidare till stallet, fodra, släppa ut hästar och sen ska vi iväg ut
på den traditionella julmorgonsritten :)
Det är såå himla mysigt, hoppas det snöar lite lätt också, då är det perfekt :)
 
Förra året blev det ingen ritt eftersom klantGurkan var ute å vingla i ett dike och 
gick omkull dagarna före så hon var lite skadad och öm fortfarande, men det var
då vi gick ut i kylan och knäppte massa fina bilder istället :)
 
Haha på första bilden ser men ju tydligt hur "knubbig" hon var, men nu är den
hängbuken väck och hon är mycket finare i kroppen ♥
 
Hoppas jag hinner ta ett gäng liknande bilder nu innan nyår, ska bli kul att kunna
jämföra och få det hårda arbetet på bild :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0