blåklocka på röven!

 
 
Igår fick jag båda mina finisar motionerade och ridna.
Hanna fick rida gurkan en sväng samtidigt som jag red Dahlia,
och vips så fick vi mer tid över till att leka lite också :p
 
Jag köpte ju ett tolk-set till Hanna i julklapp. Dvs en tolksele och så
köpte jag även trick-skidor, eller om man så vill kalla dom, snowblades :)
 
Hon ville ju såklart prova dom igår och ja visst kunde jag ställa upp som pilot,
det gick ju bra förra året och då hade vi inte ens skidor, utan äventyrade kroppdelarna
genom att åka runt på en stenålders snowboard, haha.
 
Jag var först ut att åka efter, och det gick bra......några meter i skritt, men när hon
sedan ökade farten och det blev mer nerför så satt jag mig pladask på rumpan, haha,
Eller jag på sidan av rumpen iallafall, och där är jag väldans öm nu :p
Men efter det gick det bra, även när vi bytte plats och jag fick rida ponnyn och Hanna
åkte bakom, hon siktade ju iallafall på djupsnön när hon föll :p
Kul som faaasen vare iallafall, helt klart. Och mer lär det bli, för jag tror väl inte snön
hinner smälta bort tills efter nyår direkt :)
Suuuper duktig ponny är det hon har iallafall, som ställer upp på allt tok :)
 
 
(nöjda fina tjejer)
 
(tolkning 25 dec 2012)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0